Йдучи до класу, залишайте примус за дверима - Батьківська порадниця - Батькам до уваги - Батьківська порадниця - ПЕРШАЧОК

П`ятниця, 09.12.2016, 16:25

Приветствую Вас Гість | RSS | Главная | Батьківська порадниця | Регистрация | Вход

Головна » Статті » Батькам до уваги » Батьківська порадниця

Йдучи до класу, залишайте примус за дверима


Багаторічні дослідження педагогів-теоретиків і спостереження вчителів-практиків ще і ще раз доводять: примусу не місце в процесі вивчення будь-якого предмета, і тим більше в процесі вивчення англійської мови. Ґрунт, на якому базується цей процес,– у самій дитині, у її ставленні до знань і до учителя. Ще Василь Сухомлинський говорив, що без цього ґрунту немає школи. Адже для того щоб навчити дитину англійської мови, важливо не тільки передати їй знання лексичного чи граматичного матеріалу та уміння, приміром, складати діалогічні єдності, а й викликати у неї пізнавальну чи практичну активність. Такою активізуючою силою навчальної діяльності є мотиви учіння.

У більшості молодших школярів учбова мотивація розвинена погано. Так, у дошкільному віці серед видів діяльності дітей переважала ігрова. Із приходом малюка до школи йому доводиться пристосовуватися до того, що більшу частину часу займає навчальна діяльність. Проте на уроках англійської мови вчителеві буде доцільно поєднувати обидва види діяльності. Для застосування такого прийому можна успішно використовувати «Posnayko» – журнал для тих, хто починає вивчати англійську мову. Вивчати нові лексичні одиниці, звуки англійської фонетики, правила граматики розробники журналу пропонують у грі. Проходячи заплутаним лабіринтом, учні збиратимуть літери для складання й закріплення слів, що вивчаються на уроці. Складні правила граматики у журналі зазвичай подаються не у вигляді триповерхових таблиць і заплутаних схем, а на тлі ігрових ситуацій та пригод, що відбуваються з основними героями випуску. Всередині журналу вчитель знайде велику настільну гру, яка стане у пригоді на етапі систематизації знань учнів. Адже набагато цікавіше поспілкуватися англійською, крокуючи казковим містом або подорожуючи зорельотом до далеких планет. При цьому весь процес навчання повинен відбуватися на позитивному емоційному фоні. Урок, що побудований у переважній більшості на емоційному матеріалі, викликає пожвавлену учбову діяльність у молодших школярів. При розробці плану-конспекту заняття з англійської мови треба зважати на той момент, що інтереси дітей зумовлені захопливістю. Дотепні комікси та надзвичайно цікаві головоломки і загадки, які можна знайти у кожному номері журналу «Posnayko», урізноманітнять будь-який урок, незважаючи на те, якому етапу в роботі над новим матеріалом він був присвячений.

Мотивація за допомогою ігор доцільна на початковому етапі навчання. Далі в учнів з’являються мотиви, пов’язані із самою учбовою діяльністю. Тобто дітям подобається саме писати, читати, малювати. Для отримання задоволення від процесу вивчення англійської на цьому етапі журнал «Posnayko» пропонує рубрики «Читалка», «Письмо», «Веселка» (розфарбовка), де учні зможуть вправлятися в улюблених видах діяльності. При цьому такі заняття будуть супроводжуватися удосконаленням їхніх мовних навичок, збагаченням активного словникового запасу.

Кожному успішному вчителеві слід пам’ятати про те, що він не залишається стороннім спостерігачем. Він повинен стимулювати розвиток мотивації учнів різними прийомами, створювати в класі умови для появи внутрішнього прагнення до навчання. Формування мотивації не означає закладання готових мотивів і цілей в голови дітей. Творчий педагог зможе поставити дитину в такі умови, за яких бажані мотиви складалися б з урахуванням її індивідуальності. В третьому-четвертому класах саме такі мотиви виходять на перший план, їм поступаються місцем мотиви, що були пов’язані із виконанням основних видів учбової діяльності. Тепер дитина перед тим, як щось написати, буде цікавитися, навіщо це потрібно, з якою метою вона це робить. «Posnayko» розробляє багато виховних і проблематичних ситуацій, до вирішення яких можна залучити учня. Так, приміром, допомагаючи мишці знайти дорогу додому, дитина мимоволі повторить англійську абетку, а написання нових слів запам’ятає тому, що від цього залежатиме – повернеться Пізнайко додому чи залишиться на іншій планеті. Мотиви завжди впливають на характер учбової діяльності, на ставлення дитини до навчання. Насамкінець зазначимо, що мотивацію треба розвивати не лише в учнів, які не встигають, а й у кожної, навіть зовні успішної дитини. Журнал для вивчення англійської мови «Posnayko» завжди допоможе вчителеві організувати учбовий процес без примусу, а на основі здорової мотивації дітей.

 
Категорія: Батьківська порадниця | Додав: Татьяна (10.02.2013)
Переглядів: 244 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Сайт Переможець

Підведено підсумки міського конкурсу сайтів педагогів та методоб'єднань.Сайт "Першачок" посів 3 місце! Вітаємо!!

Пошук

Дитячий майданчик

Все для вчителя

Поспілкуємось

Годинник

Цікава фраза

Наше опитування

Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 56

Наша кнопка

МИ БУДЕМО ДУЖЕ ВДЯЧНІ, ЯКЩО ВИ РОЗМІСТИТЕ НАШУ КНОПКУ У СЕБЕ НА САЙТІ

Статистика

Зарегистрировано на сайте:
Всего: 375
Новых за месяц: 10
Новых за неделю: 1
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них:
Модераторов: 0

Администраторов: 4
Проверенных: 1
Обычных: 370

Из них:

Парней: 48
Девушек: 326
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Онлайн:
Нас відвідали: